27. března 2014

Mám hrozný štěstí

Protože se najednou můžu rozhodnout, přijet do Obrataně a moji milí kamarádi se tam se mnou chtějí vidět. A tak jsme se po dlouhé době viděli a sešli, tolik zážitků nejde do jednoho víkendu ani vepsat, už od něj uběhly 4 dny, ale pořád ho mám plnou hlavu. Viděla jsem hlavně Lucku - Shakiru, Lenku - Lenny Kravitz, Adru, Míšenku, Aligátora, Monču, Gabču a mnoho dalších, které jsem do té doby ani neznala.


Dělali jsme hrozný ale hrozný bláznoviny, normální člověk, kterej nemá k Obratani žádné pouto by toho celovíkendové pendlování mezi Obrataní, Táborem a Brnem nepřežil, ale my jsme s bráchou trénovaní na únavo odmítání, takže jsme to mohli vzít ještě přes Klobouky, Bítov a zakončili vše Kometou, kde byl psychopat Duda.

Můj brácha Romča už od té doby, co mu byl zasazen jeho strom, trošku vyrostl a teď si u něj vyřizuje byznys schůzky. S Romčou to bylo super, ale našla jsem mu jeden šedej vlas, naštěstí už tam byl před tímto víkendem, jinak by bylo na 100% jisté, že to má z tohoto víkendu. Jaroměřice, Šimpach, Obrataň, Tábor, Pacov, Obrataň, Tábor, Bítov, Obrataň, Klobouky, Brno. Uffffffff... Kdy bude další takový víkend? Doufám, že brzy, protože mi moji milí kamarádi a moje rodinka moc chybí. Dnes jsem si koupila sportku, takže brzy :).

1 komentář: